1. Przeglądasz zawartość archiwalną forum dzwiek.org z lat 2005-2011. Z początkiem 2012 forum w swojej formie do roku 2011 zostało zamknięte i jego treść pozostawiona tylko do odczytu. Jeśli chcesz brać udział w dyskusjach sprawdź stronę główną czy są na niej interesujące Cię działy.
  2. Niektóre funkcje forum wymagają rejestracji. Po założeniu własnego konta będziesz mógł korzystać z takich funkcji jak m.in. tworzenie własnych tematów i postów, edycja własnego profilu użytkownika wraz ze statusami, prywatne konwersacje pomiędzy innymi zarejestrowanymi użytkownikami forum.

Miks Zmiksujcie to dla początkującego, proszę!...

Dyskusja w dziale 'Miks i mastering' rozpoczęta przez slavedriver, 25 Maj 2011.

1. slavedriver Użytkownik

Witam Szanownych Użytkowników,

Jestem zupełnym nowicjuszem w tej wspaniałej dziedzinie, jaką jest realizacja dźwięku i od dłuższego czasu próbuję bezskutecznie zmiksować kawałek swojej kapeli, o czym dyskusję prowadzę w tym temacie:
    http://www.dzwiek.org/threads/gitarowo-funkowo-junglowy-mix-do-oceny.7123/
    Chciałbym prosić bardziej doświadczonych kolegów o podjęcie próby popełnienia miksu tego utworu, ponieważ mam wrażenie, że moje działania prowadzą donikąd. Bardzo zależy mi na tym aby mieć przyzwoity punkt odniesienia. Posiadając te same ślady dążyłbym do najbardziej satysfakcjonującego rezultatu.

Z góry dziękuję za poświęcony czas i wszelkie uwagi :)

Link do śladów (369 MB): http://tnij.org/wah_na_tah_-_junglowy
    Link do rozdzielonych śladów tomów (7,76 MB): http://tnij.org/wah_na_tah_-_junglowy-tomy

Załączam też poglądowy miks:

Załączone Pliki:

2. Lolo Stały Użytkownik

Zawód:
    pogrzebacz
    DAW:
    Reaper
    na pierwsze ucho - za dużo reverbu i bas za bardzo dziobaty, dodaj tam dołu, gitary też za heavy metalowe :)
  3. glukash Użytkownik

W paczce, do której link podajesz, są ślady w MP3 (zamiast WAV). Ślady bębnów kończą się po minucie i nie ma ich już do końca utworu.
  4. slavedriver Użytkownik