1. Przeglądasz zawartość archiwalną forum dzwiek.org z lat 2005-2011. Z początkiem 2012 forum w swojej formie do roku 2011 zostało zamknięte i jego treść pozostawiona tylko do odczytu. Jeśli chcesz brać udział w dyskusjach sprawdź stronę główną czy są na niej interesujące Cię działy.
  2. Niektóre funkcje forum wymagają rejestracji. Po założeniu własnego konta będziesz mógł korzystać z takich funkcji jak m.in. tworzenie własnych tematów i postów, edycja własnego profilu użytkownika wraz ze statusami, prywatne konwersacje pomiędzy innymi zarejestrowanymi użytkownikami forum.

Realizacja nagrania orkiestry dętej w kościele

Dyskusja w dziale 'Nagrania i edycja' rozpoczęta przez lep, 19 Styczeń 2011.

1. lep Użytkownik

Witam.
    Niedługo czeka mnie realizacja nagrania koncertu orkiestry dętej w kościele.
    Nie mam dużego doświadczenia w tego typu projektach więc mam pytanie na co zwrócić uwagę, jakie ewentualne problemy mogę napotkać.
    Wstępnie zakładam taki układ mikrofonów:
    Ujęcie ogolne xy
    Ujęcia poszczególnych grup [rzędów]:
    1 rząd 3x condenser
    2 rząd 3x condenser
    3 rząd 2x condenser
    4 rząd 2x condenser [jesli starczy] lub 2x sm57
    tył lewy 2xe604
    tył prawy 1x sm57
    tył środek 1x sm57 [lub beta 52a???]
    bębny standardowo
    voc, soliści sm58

Co sądzicie o takim omikrofonowaniu?
    Do dyspozycji będę miał 32 wloty.
    W załączniku poglądowy stage plan.
    Będę wdzięczny za ewentualne sugestie.
    Pozdrawiam.
    stage plan.jpg
  2. MaciejB Użytkownik

DAW:
    Logic, Pro Tools