1. Przeglądasz zawartość archiwalną forum dzwiek.org z lat 2005-2011. Z początkiem 2012 forum w swojej formie do roku 2011 zostało zamknięte i jego treść pozostawiona tylko do odczytu. Jeśli chcesz brać udział w dyskusjach sprawdź stronę główną czy są na niej interesujące Cię działy.
  2. Niektóre funkcje forum wymagają rejestracji. Po założeniu własnego konta będziesz mógł korzystać z takich funkcji jak m.in. tworzenie własnych tematów i postów, edycja własnego profilu użytkownika wraz ze statusami, prywatne konwersacje pomiędzy innymi zarejestrowanymi użytkownikami forum.

Programy do edycji i eksportu midi do wav

Dyskusja w dziale 'Komputery, Interfejsy, Oprogramowanie - Mac & PC' rozpoczęta przez SyNtEr, 3 Grudzień 2011.

1. SyNtEr Początkujący

Witam.
    Po pierwsze chciałbym się wytłumaczyć. Nie jestem muzykiem, nie miałem i raczej nie będę miał okazji jej tworzyć. To pytanie jest od mojego ojca , który jest z zawodu muzykiem. Jako , że jest już słusznego wieku (na emeryturze), a ja nie mam w tej dziedzinie zielonego pojęcia , to proszę o wyrozumiałość.
    Oczywiście starałem się uprzednio wyszukać na ten temat informacji , ale nie znalazłem konkretów tylko dalsze odsyłacze itd.
    Ojciec grał w kilku zespołach i ma bogatą własną kolekcję utworów w MIDI. Teraz, ma dużo wolnego czasu i postanowił pobawić się z komputerem.
    1. Poszukuje programu który odtworzy jego pliki w lepszej jakości niż to co teraz słychać w kompie i najlepiej żeby była możliwość eksportowania do wav. Chce swoje aranżacje nagrać na CD. Zainstalowałem mu Audacity (zgrywa z E68 przez Line In karty dźwiękowej .
    Używa Rolanda E-68 , Kawai Q80 i Rolanda U-110.
    2 Sequencer . Na razie zainstalowałem mu AnvilStudio
    Prosiłbym o podanie po 2 wersje. Jedną darmową i jedną komercyjną (cena nie jest istotna)
    Z góry dziękuję za odpowiedź.
  2. markmix Aktywny Użytkownik

Zawód:
    Muzykant
    DAW:
    Ableton Live, Logic, Pro Tools