1. Przeglądasz zawartość archiwalną forum dzwiek.org z lat 2005-2011. Z początkiem 2012 forum w swojej formie do roku 2011 zostało zamknięte i jego treść pozostawiona tylko do odczytu. Jeśli chcesz brać udział w dyskusjach sprawdź stronę główną czy są na niej interesujące Cię działy.
  2. Niektóre funkcje forum wymagają rejestracji. Po założeniu własnego konta będziesz mógł korzystać z takich funkcji jak m.in. tworzenie własnych tematów i postów, edycja własnego profilu użytkownika wraz ze statusami, prywatne konwersacje pomiędzy innymi zarejestrowanymi użytkownikami forum.

problemy ze śladem gitary

Dyskusja w dziale 'Gitara - rejestracja i obróbka nagrań' rozpoczęta przez tomboc1969, 28 Czerwiec 2010.

1. tomboc1969 Początkujący

Zawód:
    muzyk
    witam serdecznie, jestem tutaj nowy i brak mi doświadczenia. Jestem muzykiem www.myspace.com/gtcband lub www.myspace.com/nashvillepl mam problem ze śladem jednej gitary w miksie. Ponieważ miałem tylko jeden slad gitary postanowiłem skopiować ten ślad i oba przesunąć o około 40 ms rozdzielając je na prawą i lewą stronę. Okazało się że zrobił mi się efekt coś jakby flanger. Próbowałem to samo bez przesunięcia, ustawiłem oba ślady tak samo i ciągle flanger. W nagraniu jest jeszcze jedna gitara która została również skopiowana i przesunięta i tam jest wszystko ok, nic się nie dzieje z brzmieniem . Obie gotary są nagrane z przesterami ale niezbyt gęstymi. Proszę o pomoc doświadczonych kolegów i odpowiedź na pytanie co źle robię i dlaczego tworzy sie flanger.
    Pozdrawiam
    Tomek :hmmmm2:
  2. Smiechu Stały Użytkownik

Zawód:
    Inżynier Konstruktor
    DAW:
    Sonar
    Po prostu nagrywa się dwa razy tą samą partię...
  3. tomboc1969 Początkujący

Zawód:
    muzyk
    problem polega na tym, że podczas sesji nagrano tylko jeden ślad Gitary.
    Pozdrawiam