1. Przeglądasz zawartość archiwalną forum dzwiek.org z lat 2005-2011. Z początkiem 2012 forum w swojej formie do roku 2011 zostało zamknięte i jego treść pozostawiona tylko do odczytu. Jeśli chcesz brać udział w dyskusjach sprawdź stronę główną czy są na niej interesujące Cię działy.
  2. Niektóre funkcje forum wymagają rejestracji. Po założeniu własnego konta będziesz mógł korzystać z takich funkcji jak m.in. tworzenie własnych tematów i postów, edycja własnego profilu użytkownika wraz ze statusami, prywatne konwersacje pomiędzy innymi zarejestrowanymi użytkownikami forum.

Presonus Firestudio Project + Behringher Powerplay PRO-XL HA4700

Dyskusja w dziale 'Komputery, Interfejsy, Oprogramowanie - Mac & PC' rozpoczęta przez zlew, 12 Lipiec 2011.

1. zlew Początkujący

Witam. Mój pierwszy wpis :) Jestem laikiem nad laikami, który nie wie jak połączyć ze sobą ww. urządzenia. Bardzo proszę o pomoc.
    Zlew
  2. zuj Początkujący

Zawód:
    Student
    No trochę dziwne pytanie dlatego pewnie nikt Ci tu przez te kilka godzin nie odpisywał, to ja spróbuję.

Skoro jesteś laikiem jak mówisz to zacznę od tego, że behringer to wzmacniacz słuchawkowy. Sposób jego podłączenie zależy od tego jak chcesz go użyć. Myślę, że jego podstawowym przeznaczeniem jest realizacja odsłuchu dla dla muzyków w pomieszczeniu nagraniowym.

Można to też teoretycznie go podłączyć pod sumę presonusa, ale jest to dziwne, bo nie odsłuchuje się raczej materiału w reżyserce na czterech parach słuchawek.

Moim zdaniem najlepiej będzie skorzystać z wyjść nazwijmy to pomocniczych presonusa "general purpose outputs". Możesz te gniazda połączyć z wejściami "main in" lub "aux in". Jeśli podłączysz wygnał do gniazd "main in" to na każdym kanale wzmacniacza masz ten sam sygnał. Jeśli podasz sygnał na "aux in" to w kanałach wzmacniacza gra tylko to co tam podałeś. Tego ostatniego zdania nie jestem pewien, bo chociaż miałem do czynienia z tym sprzętem nie korzystałem z tych wejść (aux in).