1. Przeglądasz zawartość archiwalną forum dzwiek.org z lat 2005-2011. Z początkiem 2012 forum w swojej formie do roku 2011 zostało zamknięte i jego treść pozostawiona tylko do odczytu. Jeśli chcesz brać udział w dyskusjach sprawdź stronę główną czy są na niej interesujące Cię działy.
  2. Niektóre funkcje forum wymagają rejestracji. Po założeniu własnego konta będziesz mógł korzystać z takich funkcji jak m.in. tworzenie własnych tematów i postów, edycja własnego profilu użytkownika wraz ze statusami, prywatne konwersacje pomiędzy innymi zarejestrowanymi użytkownikami forum.

nagrywanie / edycja / aranzacja bebnow

Dyskusja w dziale 'Bębny - rejestracja i obróbka nagrań' rozpoczęta przez saurus, 13 Lipiec 2009.

1. saurus Użytkownik

Witam,
    jak juz niektórzy stali bywalcy tego forum wiedzą jestem początkującym magikiem od kręcenia przesuwania i miksowania dzwiekowego zamieszania :)
    Tym razem chciałem sie z Wami podzielic (i przeczytać co o tym myslicie i jakie macie wlasne patenty) o rejestracji edycji i mixie perkusji.

Do nagrań uzywam mikrofonow CAD -
    http://rnr.pl/p7555.931_cad_pmp_742c_percussion_pack_zestaw_mikrofonow_perkusyjnych.html
    oraz shura sm 57

wszystkie slady nagrywam na zerowych ustawieniach miksera stawiajac na pozniejsza equalizacje i wszelkiego rodzaju korekty. Zalozenie moje jest takie zeby nagrane slady byly w miare glosne.
    Poziomy i panorame ustawiam w Nuendo.