1. Przeglądasz zawartość archiwalną forum dzwiek.org z lat 2005-2011. Z początkiem 2012 forum w swojej formie do roku 2011 zostało zamknięte i jego treść pozostawiona tylko do odczytu. Jeśli chcesz brać udział w dyskusjach sprawdź stronę główną czy są na niej interesujące Cię działy.
  2. Niektóre funkcje forum wymagają rejestracji. Po założeniu własnego konta będziesz mógł korzystać z takich funkcji jak m.in. tworzenie własnych tematów i postów, edycja własnego profilu użytkownika wraz ze statusami, prywatne konwersacje pomiędzy innymi zarejestrowanymi użytkownikami forum.

Książki na temat nagrywania dźwięku na planie filmowym

Dyskusja w dziale 'Postprodukcja i dźwięk do filmu' rozpoczęta przez dred, 12 Maj 2010.

1. dred Super Moderator

Zawód:
    kucharz
    DAW:
    Logic, Pro Tools
    Hej.

Dostałem propozycję pouczenia się a potem pracy na planie filmowym. Jako, że jestem zielony i wszystko co wiem to filmiki z dvd z making ofów. Dlatego szukam jakiejś literatury na ten temat. Może być angielskojęzyczna, nie problem. JAkby ktoś zarzucił jakimiś tytułami to będę wdzięczny.

pozdrowienia!
  2. medyk303 Użytkownik

Ksiazek nie znam, ale tu jest taka strona : http://www.equipmentemporium.com/public-home.php i tam jest dzial z 'learn production sound' z teoria. (o post produkcji tez tam jest - warto sie wtajemniczyc bo to dwie czesci tej samej histori)
    praca z mikrofnem na planie to dosc wazna rzecz i praktyka jest b istotna . Zawsze odmawiam jak mam propozycje i sugeruje rezyserowi aby wzial kogos kto ma w tym doswiadczenie, bo oszczedza to potem flustracje w postprodukcji . Moze jakas szansa, abys sprobowal znlalazl kogos kto sie tym zajmuje i spedzil z nim troche czasu na planie , bo z ksiazek to tak na szybkiego to mozna sie rozczarowac mi sie wydaje .
  3. dred Super Moderator

Zawód:
    kucharz
    DAW:
    Logic, Pro Tools