1. Przeglądasz zawartość archiwalną forum dzwiek.org z lat 2005-2011. Z początkiem 2012 forum w swojej formie do roku 2011 zostało zamknięte i jego treść pozostawiona tylko do odczytu. Jeśli chcesz brać udział w dyskusjach sprawdź stronę główną czy są na niej interesujące Cię działy.
  2. Niektóre funkcje forum wymagają rejestracji. Po założeniu własnego konta będziesz mógł korzystać z takich funkcji jak m.in. tworzenie własnych tematów i postów, edycja własnego profilu użytkownika wraz ze statusami, prywatne konwersacje pomiędzy innymi zarejestrowanymi użytkownikami forum.

klawiatura midi

Dyskusja w dziale 'MIDI, samplery, syntezatory' rozpoczęta przez Hubert Kot, 17 Styczeń 2011.

1. Hubert Kot Użytkownik

czesc, pracuje na reason 4 i chce kupic sobie jakas klawiature midi, mozecie cos podpowiedziec, gatunek to rap, pop. Mam laptopa i karte emu tracker pre usb.
    jestem amatorem ;-) i mam okolo 500 pln na to przeznaczone,
    z gory dzieki
  2. Matey Użytkownik

Zawód:
    Wieczny Student
    DAW:
    Reaper
    Ciężko pracuje się w Reason bez klawiatury ;) Najlepsza motywacja do zakupu.
    Pewny znajomy poprosił mnie o doradzenie klawiatury. Oczywiście nie uważam siebie za smakosza i znawcę klawiatur. W zamian nauczył mnie łączenia Reasona z innymi DAW przez protokół ReWire. Poleciłem mu M-Audio KeyRig 49 i póki co chwali.

4 oktawy...może potrzebujesz mniej? lub więcej knobów kosztem klawiszy jak w M-Audio Oxygen 25?
    http://www.m-audio.com/products/en_us/KeyRig49.html
    http://www.m-audio.com/products/en_us/Oxygen25.html
  3. Hubert Kot Użytkownik

dzieki, a niewiesz jak np m audi keyrig bedzie pracowac z emu pre ktore tez jest pod usb, moga byc opoznienia?, bo jak sadze midi łącze z emu tak?;-)
  4. fabian Użytkownik

Zawód:
    technolog
    chce cos slodkiego, mam 5 zlotych - co mi polecicie?

bez jaj z takimi pytaniami..