1. Przeglądasz zawartość archiwalną forum dzwiek.org z lat 2005-2011. Z początkiem 2012 forum w swojej formie do roku 2011 zostało zamknięte i jego treść pozostawiona tylko do odczytu. Jeśli chcesz brać udział w dyskusjach sprawdź stronę główną czy są na niej interesujące Cię działy.
  2. Niektóre funkcje forum wymagają rejestracji. Po założeniu własnego konta będziesz mógł korzystać z takich funkcji jak m.in. tworzenie własnych tematów i postów, edycja własnego profilu użytkownika wraz ze statusami, prywatne konwersacje pomiędzy innymi zarejestrowanymi użytkownikami forum.

Efekty dzwiekowe do animacji na prace inzynierską

Dyskusja w dziale 'Postprodukcja i dźwięk do filmu' rozpoczęta przez Q_KAMIL, 12 Sierpień 2011.

1. Q_KAMIL Początkujący

Witam nie jestem profesjonalistą ale szukam pomoc od nich wiec pisze na tym forum :) Mam pytanie jak zrobić dźwięk do animacji zrobiłem na prace inż. animacje bitwy powietrznej i nie wiem jak dodać np. dźwięk silników pościągałem dźwięki na rożnym pułapie obrotów i nie wiem jak to zmiksować czym możne znacie jakiś prosty i zarazem funkcjonalny program. Jak to się powinno robić przy prawdziwej profesjonalnej animacji. Poniżej link do mojej animacji proszę o rady jak to udźwiękowić żeby nie popsuć efektu. http://www.youtube.com/watch?v=W36qd3Bt56A
  2. czarnuch.skc Użytkownik

Zawód:
    Student/Basista/"Realizator"