1. Przeglądasz zawartość archiwalną forum dzwiek.org z lat 2005-2011. Z początkiem 2012 forum w swojej formie do roku 2011 zostało zamknięte i jego treść pozostawiona tylko do odczytu. Jeśli chcesz brać udział w dyskusjach sprawdź stronę główną czy są na niej interesujące Cię działy.
  2. Niektóre funkcje forum wymagają rejestracji. Po założeniu własnego konta będziesz mógł korzystać z takich funkcji jak m.in. tworzenie własnych tematów i postów, edycja własnego profilu użytkownika wraz ze statusami, prywatne konwersacje pomiędzy innymi zarejestrowanymi użytkownikami forum.

Dwa różne mikrofony na OH ?

Dyskusja w dziale 'Bębny - rejestracja i obróbka nagrań' rozpoczęta przez soczek, 1 Grudzień 2010.

1. soczek Użytkownik

Witam.

Jestem tu totalnik laikiem, chciałbym zapytać czy można korzystać z dwóch różnych mikrofonów wpiętych pod ten sam preamp jako OH? Czy lepiej jest kupić mikrofony parowane?

1.Samson C01 (tak wiem, beznadzieja)
    2.SE X1 (takwiem, beznadzieja)
  2. masterofphysicalchemistry Aktywny Użytkownik

uzywajac dwoch roznych mikrofonow do sygnalu ktory chcesz zrobic w stereo (AB lub XY?) powodujesz sytuacje w ktorej ta panorama nie dosc ze bedzie "brzydka" to jeszcze moga sie pojawic dziwne efekty, ciezko bedzie chyba uzyskac spojny obraz dzwiekowy (chocby ze wzgledu na rozne char. mikrofonow). Szczegolnie jesli na dodatek sa to KOMPLETNIE roznie mikrofony.

Sprobuj dobrze ustawic jeden mikrofon - lepiej mono a dobrze niz tragiczne stereo z jakimis wariacjami w fazie itp. Drugiego mikrofonu mozesz np uzyc na hihat (i go lekko rozsunac w panoramie).
  3. Smiechu Stały Użytkownik

Zawód:
    Inżynier Konstruktor
    DAW:
    Sonar
    :ehhh:

Jak chcesz to Ci pożyczę... przyniesiesz browara i się dogadamy... wiesz jak mnie łapać (tylko nie na gg bo już prawie nie używam)...

Pozdro
  4. Heinrich Użytkownik

Zawód:
    muzyk