1. Przeglądasz zawartość archiwalną forum dzwiek.org z lat 2005-2011. Z początkiem 2012 forum w swojej formie do roku 2011 zostało zamknięte i jego treść pozostawiona tylko do odczytu. Jeśli chcesz brać udział w dyskusjach sprawdź stronę główną czy są na niej interesujące Cię działy.
  2. Niektóre funkcje forum wymagają rejestracji. Po założeniu własnego konta będziesz mógł korzystać z takich funkcji jak m.in. tworzenie własnych tematów i postów, edycja własnego profilu użytkownika wraz ze statusami, prywatne konwersacje pomiędzy innymi zarejestrowanymi użytkownikami forum.

Cubase problem z video

Dyskusja w dziale 'Postprodukcja i dźwięk do filmu' rozpoczęta przez gettel, 22 Wrzesień 2010.

1. gettel Początkujący

Cześć

Mam problem z plikami video.Jestem podczas montowanie muzyki efektów i dialogów do filmu
    problem mianowicie jest taki iż film który dostałem pod zwykłymi odtwarzaczami działa bezbłędnie
    jak go importuje do cubase czyli osobny slad audio i video to wszystko się rozjeżdżać i za każdym razem jest tak samo
    próbowałem tak z różnymi formatami avi wmv mp4 itp
    i za każdym razem jest tak samo.Czy wiecie można jak to naprawić??

A drugie pytanie jest takie czy znacie jakiś plugin albo narzędzie którym mogłbym wyeliminować buczenie agregatu
    z planu..bo z całym tłem mi brzęczy
  2. BtQ Stały Użytkownik

DAW:
    Pro Tools
    Jak długi ten film?
    Ciężko powiedzieć w czym może być problem w Twoim przypadku. Przede wszystkim sprawdź zgodność częstotliwości próbkowania (czy fs projektu zgadza się z fs filmu) - powinno być ustawione 48kHz. Cubase najlepiej (przynajmniej wg moich doświadczeń) pracuje z plikami formatu DV albo DV avi - nigdy podczas importu i podczas pracy nie miałem z nimi żadnych problemów.
    Doskonałe ale drogie pluginy do usuwania szumów w postprodukcji ma waves (np WNS). Generalnie z silnymi dźwiękami w tle zawsze będziesz miał problem i dużo prościej będzie zrobić ADR. (podmienić dialogi - nagrać drugi raz w studio).