1. Przeglądasz zawartość archiwalną forum dzwiek.org z lat 2005-2011. Z początkiem 2012 forum w swojej formie do roku 2011 zostało zamknięte i jego treść pozostawiona tylko do odczytu. Jeśli chcesz brać udział w dyskusjach sprawdź stronę główną czy są na niej interesujące Cię działy.
  2. Niektóre funkcje forum wymagają rejestracji. Po założeniu własnego konta będziesz mógł korzystać z takich funkcji jak m.in. tworzenie własnych tematów i postów, edycja własnego profilu użytkownika wraz ze statusami, prywatne konwersacje pomiędzy innymi zarejestrowanymi użytkownikami forum.

Akustyk/klasyk + wokal, doradźcie

Dyskusja w dziale 'Gitara - rejestracja i obróbka nagrań' rozpoczęta przez bosmanica, 14 Listopad 2011.

1. bosmanica Początkujący

Witam serdecznie.
    Jestem nowa na forum.
    Potrzebuję rady [IMG]

Jestem gitarzystką samoukiem. Gram na gitarze klasycznej i akustycznej, śpiewam, usiłuję ( [IMG] ) pogrywać na flecie. Dotąd nagrywałam się z pomocą prymitywnego mikrofonu, komputera i programu Audacity, z czystej ciekawości i by nie zapomnieć zasłyszanych gdzieś i nieczęsto śpiewanych piosenek. Teraz noszę się z zamiarem zakupu lepszego sprzętu do nagrań domowych, by miały jakikolwiek poziom, były pozbawione szumu i by gitara brzmiała a nie brzęczała w tle...

Chcę kupić interfejs usb Alesis iO2 Express (ma wbudowane zasilanie phantom, do kompletu program Cubase) i do tego właśnie Behringera Pro C1 i słuchawki Reloop RH-2350 PRO MK2, tanie bo tanie, ale zawsze. Wybrałam interfejs Alesisa, bo myślę, że daje jakie takie możliwości poszerzenia kiedyś mojego małego studia [IMG]